najaarscompetitie

Dinsdag, 6 oktober 2015

de najaarscompetitie van 2015 gaat van start op 18 oktober 2015

Beste vissers,

Aanstaande zondag onze eerste najaarswedstrijd van de 4 wedstrijden. Deze vormen in zijn geheel een kleine competitie waarvan 1 wedstrijd gemist mag worden. Voor de goede orde er wordt gevist op witvis waarbij alleen baars telt. Dus geen snoek snoekbaars en paling. Na deze wedstrijden volgt de wintercompetitie waarin we starten met de kerstwedstrijd. De kerstwedstrijd is zoals altijd een aparte wedstrijd binnen de wintercompetitie. Deze kan je ook meedoen als niet aan de wintercompetitie mee doet. Hiervoor geldt voor iedereen een aparte bijdrage welke volledig gecompenseerd wordt door een overheerlijke wijn van Noordman wijnen.We verzamelen om 06.45 uur bij de patattent van Thomas.We gaan vissen in de nauernasche vaart ter plaatse wordt er geloot om uiterlijk 07.35 uur. er wordt gevist van 08.15 uur tot 11.15 uur

Belangrijk
Willen degenen die zich nog niet schriftelijk hebben aangemeld dit alsnog doen zodat wij weten hoeveel nummers we moeten uitzetten

Degenen die mee willen doen en zich nog niet aangemeld hebben kunnen dit tot 16 oktober via info@hsvdeleede.nl doen. Degenen die zich al hebben aangemeld ontvangen een email maandag of dinsdag voorafgaande aan de wedstrijddag.
Daarin wordt vermeld hoe eventueel verzamelen en waar we gaan vissen.

Deze competitie bestaat uit 4 wedstrijden de kosten hiervoor zijn 2 euro.
Direct aansluitend wordt de wintercompetitie gevist de kosten hiervoor bedragen 10 incl kerstwedstrijd

De wintercompetitie wordt gestart met de kerstwedstrijd.
Dit is een aparte wedstrijd waarin je ook mee kan doen als je niet de wintercompetitie mee wil vissen.
De kosten bedragen dan 2 euro.
Er zal voor iedereen een fles wijn zijn.