VISpas aanschaffen

Dinsdag, 14 maart 2017

De VISpas is samen met de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren de schriftelijke toestemming die u nodig heeft om in Nederland te kunnen vissen. U kunt de VISpas online kopen via de homepage van onze website (klik op de VISpas 2017 daar --->) of bij de volgende hengelsportwinkeliers:

Een VISpas online kopen scheelt u en uw vereniging geld én u hoeft er de deur niet voor uit om het aan te schaffen. Daarnaast bent u er altijd van verzekerd, dat u elk jaar uw VISpas op tijd in huis heeft.
Uw Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap (VBL) kunt u ook kopen bij de onderstaande winkeliers.

IYS HengelsportZeilmakerstraat 2
2222AA
Katwijkhttps://iys-hengelsport.nl
Sam's HengelsporthuisHogewoerd 862311HSLeidenwww.sams-hengelsporthuis.nl
Discus Dierenspeciaalzaak Lisse
Meer en Houtplein 42161ZSLissewww.dierenspeciaalzaak-lisse.nl/actueel
Hotspot FishingRipselaan 32375NARijpweteringwww.hotspotfishing.nl
Holtman's DierenspeciaalzaakHoofdstraat 2042171BMSassenheimwww.holtman-dierenspeciaalzaak.nl
Hengelsporthuis Henk TeunissenKorevaarstraat 372311JTLeidenwww.hengelsporthuishenkteunissen.nl
Hengelsport LeidenMary Beystraat 92324DKLeidenwww.hengelsportleiden.nl

In plaats van de Papieren Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren kunt u gebruik maken van de VISplanner.nl op uw smartphone.
Heeft u liever de papieren 'Lijst'? Dan kunt u die ook ophalen bij één van onderstaande winkeliers. Wij wensen u veel VISplezier!

MeeVIStoestemming
De MeeVIStoestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een landelijk ingebracht water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. Als lid van een aangesloten hengelsportvereniging (VISpashouder) kun je dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij!
Daarmee verlaagt het de drempel voor mensen die het vissen een keer willen proberen. Zij hoeven niet meteen een VISpas aan te schaffen en lid te worden van een vereniging.

De Meevistoestemming is alleen geldig als gevist wordt samen met de VISpashouder, onder dezelfde voorwaarden, behalve dat de door de introducé gevangen vis moet worden teruggezet. De Meevistoestemming is alleen overdag geldig (1 uur voor zonsopkomst tot 2 uur na zonsondergang) en voor maximaal 2 hengels.

Klik hier om direct een MeeVIStoestemming te bestellen. Let op: bestel alleen als je zeker weet met wie en welke dag je samen gaat vissen. Je kunt maximaal drie keer bestellen en alleen met 3 verschillende mensen. Iemand kan ook slechts 1 keer mee vissen, daarna zal deze persoon zelf een VISpas moeten aanschaffen.
MeeVIStoestemmingen die eenmaal zijn aangemaakt zijn niet inwisselbaar!