Jet & Peter winnen de 1ste koppelcompetitie bij HSV de Leede

Dinsdag, 10 april 2018

Koppelcompetitie 2017-2018 gewonnen door Jet Rolfes & Peter Dekker.

Met ingang van de najaarscompetitie 2017 heeft HSV “de Leede” ook een koppelklassement/ koppelcompetitie.
Om hier wat extra spanning in te brengen werd deze gecombineerd over de Najaars- en de Wintercompetitie gevist.
Het Koppel Jet & Peter waren met 1325 gram verschil virtueel najaarskoppelkampioen2017 maar met de 8 wedstrijden van de wintercompetitie kon er uiteraard nog van alles gebeuren.
Het is dit koppel gelukt om de kleine voorsprong verder uit te bouwen al waren de eerste winterwedstrijden niet heel erg hoopgevend op grote uitslagen.
Na 12 wedstrijden in totaal is de voorsprong opgelopen tot ruim 28kg.
Geen twijfel dus over het terechte kampioenskoppel of een geluksfactor.
Jet, Peter, van harte gefeliciteerd.
Volgend seizoen wordt er opnieuw geloot dus slechts kleine kans dat jullie weer aan elkaar gekoppeld worden.