Over H.S.V. 'De Leede'

H.S.V. 'De Leede' is opgericht op 15 september 1948 en aangesloten bij Sportvisserij Nederland en Sportvisserij MidWest Nederland. Ons team van vrijwilligers organiseert jaarlijks uiteenlopende activiteiten voor jong en ouder. Van oudsher wedstrijden vanuit bootjes op onze prachtige wateren in Warmond, tegenwoordig op diverse locaties vanaf de kant. Voor onze jeugdleden is er een uitgebreid jaarprogramma met superleuke en leerzame activiteiten.
Heeft u vragen? Of wilt u meedoen met één van onze activiteiten? Stuur een e-mail naar info@hsvdeleede.nl en u hoort z.s.m. van ons.

Wilt u lid worden?
Klik dan op onderstaand plaatje:

Wilt u weten waar u mag vissen?
Houd uw VISpas bij de hand en klik op onderstaand plaatje.
Download voor onderweg de app op uw smartphone:

Volg H.S.V. 'De Leede' ook op:

Partners

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Groot enthousiasme tijdens deel 1 cursus 'Vissen voor kids'

Apr 2024

Tien jonge vissertjes maakten vrijdagavond 12 april met elkaar kennis tijdens het spel 'Wat ben ik?' Een leuke start van het eerste deel van de cursus 'Vissen voor kids' van H.S.V. 'De Leede'.

Kaagschoonmaakactie levert enorme 'vangst' op!

Apr 2024

Zo'n twintig kinderen en zestig volwassenen van onder meer Stichting Warmondse Schippertjesdagen, Brandweer Warmond en Hengelsportvereniging 'De Leede' verzamelden maandagmiddag 1 april een bizar grote hoeveelheid zwerfvuil. Absoluut geen grap helaas!

Cursus 'Vissen voor kids' 2024

Mrt 2024

Ben jij een beginnende sportvisser? Dan is de cursus 'Vissen voor kids' een aanrader voor jou! Een basiscursus over het leren vissen met de vaste hengel. Hartstikke leuk voor kinderen die meestal met hun vader, moeder of opa/oma gaan vissen, maar zeker ook interessant voor kinderen die al regelmatig zelfstandig gaan vissen.

1 april Kaagschoonmaakactie: Doe jij mee?

Mrt 2024

Maandagmiddag 1 april (geen grap!) gaan wij met een groot aantal enthousiastelingen de oevers van de Kagerplassen schoonmaken. Jij helpt ook mee toch?

Ruud Vos Winterkampioen 2023-2024

Mrt 2024

Na winst van de eerste twee wedstrijden leek het een gelopen zaak. Maar de wedstrijden 3 t/m 8 verliepen behoorlijk anders en lag feitelijk de hele competitie weer open. Maar Ruud zou Ruud niet zijn wanneer hij niet nog even een eindsprintje zou trekken. Hij staat immers bekend om zijn reputatie als tweede helft visser. Alles het laatste uurtje gevangen, is zijn gevleugelde uitspraak. Nu wist hij ook de voorlaatste wedstrijd op zijn naam te schrijven en was het voor hem zaak om slechts 1 punt op de leider van deze competitie in te lopen. Dat is dus gelukt. Gefeliciteerd.

Over H.S.V. 'De Leede'

Wilt u lid worden?
Klik dan op onderstaand plaatje:

Wilt u weten waar u mag vissen?
Houd uw VISpas bij de hand en klik op onderstaand plaatje.
Download voor onderweg de app op uw smartphone:

Volg H.S.V. 'De Leede' ook op:

Partners