Familiedag

Vrij snel na de oprichting van onze jeugdafdeling werd de familiedag weer in het activiteitenprogramma van onze vereniging opgenomen. Sinds 2003 is dit de dag waarop vele jeugd- en seniorleden en hun families en vrienden gezellig bij elkaar komen. Om 's morgens een koppelwedstrijd junior-senior te vissen en 's middags deel te nemen aan de geheel verzorgde barbecue op het eiland Koudenhoorn. Zo ook vorig jaar toen de familiedag in het teken stond van het 10-jarig bestaan van onze jeugdafdeling. Benieuwd naar het verloop van deze geslaagde dag? Lees dan het verslag familiedag 2010.

De organisatie van deze dag vergt echter de nodige tijd en inzet. Vanwege een tegenvallend aantal deelnemers aan de familiedagen van de laatste jaren hebben onze sportcommissie en jeugdcommissie besloten ook dit jaar geen familiedag te organiseren. Wij hopen van harte dat deze altijd gezellige dag in 2014  terug mag keren in ons programma en velen van onze leden en hun families/vrienden zullen deelnemen.