Ontmoetingswedstrijd de Leede, Sikkens en Wassenaarse HSV

Zaterdag, 24 augustus 2019

Noordhollandskanaal nabij Akersloot

Zaterdag 24 augustus 2019 organiseren de Wassenaarse HSV in samenwerking van Sikkens hsv en hsv De Leede een gelote koppelwedstrijd Zaterdag 24 augustus organiseren hsv De Leede ,SHV en de WHSV een gelote koppelwedstrijd aan het Noord Hollandskanaal bij Akersloot.. De opzet is dat je aan een vissers van een andere vereniging wordt gekoppeld. Wie Leden van de Wassenaarse H.S.V. SHV en HSV De Leede Waar Noord-Hollandskanaal bij Akersloot Wanneer 24 augustus 2019 Tijd • Loten om 06.30 uur bij het pontje einde vak B • Aanvang wedstrijd 07.30 uur - einde wedstrijd 12.30 uur Inschrijfgeld € 7,50 Prijzen • Waardebonnen IYS • Het aantal inschrijvingen bepaalt of er in meerdere vakken wordt gevist. • Bij oneven aantal deelnemers krijgt de deelnemer die alleen vist de gemiddelde vangst van de overige deelnemers opgeteld bij zijn vangst. Inschrijven Tot uiterlijk woensdag 14 augustus 2019. Inschrijving geschiedt door overmaking van het inschrijfgeld op de girorekening van de WHSV o.v.v. Gelote koppelwedstrijd 24 augustus. Leden betalen bij hun eigen vereniging.. Het girorekeningnummer is NL77INGB0002307719 t.n.v. Wassenaarse Hengelsportvereniging te Wassenaar. Max.deelnemers Geen maximum Reglement Vrije hengel; ook wisselen tijdens de wedstrijd. Vissen op gewicht; alle vis telt behalve paling, snoek en snoekbaars. Deze dient onmiddellijk in het water teruggezet worden en mag op straffe van diskwalificatie niet in het leefnet bewaard worden; geen rode maden en verse de vase.