Koppelwedstrijd HSV De Leede* HSV Wassenaar * Sikkens HSV

Zaterdag 25 augustus organiseren HSV De Leede, Sikkens HSV en de Wassenaarse HSV een gelote koppelwedstrijd aan het Noord Hollandskanaal bij Akersloot.
De opzet is dat je door loting aan een visser van een andere vereniging wordt gekoppeld.

Wie: Leden van de Wassenaarse H.S.V. SHV en HSV De Leede
Waar: Noord-Hollandskanaal bij Akersloot
Wanneer: 25 augustus 2018
Tijd:     •Loten bij het pontje einde vak B om 06.30 uur
•Aanvang wedstrijd 07.30 uur - einde wedstrijd 12.30 uur
•Er is geen pauze
Inschrijfgeld€ 7,50
Prijzen: •Waardebonnen.
•Bij oneven aantal deelnemers krijgt de deelnemer die alleen vist de gemiddelde vangst van de overige deelnemers opgeteld bij zijn vangst.

Inschrijven
Leden schrijven in en betalen bij hun eigen vereniging. Inschrijven is tot uiterlijk woensdag 15 augustus 2018 mogelijk.

Voor de leden van de Wassenaarse HSV geldt:
Inschrijving geschiedt door overmaking van het inschrijfgeld op de bankrekening van de WHSV o.v.v. Gelote koppelwedstrijd 25 augustus. Het bankrekeningnummer is NL77INGB0002307719 t.n.v. Wassenaarse Hengelsportvereniging te Wassenaar.

Max.deelnemers: Geen maximum

Reglement:
•Vrije hengel; ook wisselen tijdens de wedstrijd.
•Vissen op gewicht; alle vis telt behalve paling, snoek en snoekbaars. Deze dient onmiddellijk in het water teruggezet worden en mag op straffe van diskwalificatie niet in het leefnet bewaard worden;
•Geen rode maden en verse de vase.
•Niet meer dan 20 kilogram in een leefnet

Inlichtingen bij Fred Meeuwenoord (Sikkens hsv), Jacques Slats (e-mail: info@hsvdeleede.nl) en Bram Zwanenburg (Wassenaarse hsv)

Datum (en tijd) Zaterdag 25-08-2018 07:30 uur t/m zaterdag 25-08-2018 12:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Woensdag 15-08-2018
Inschrijfgeld €7,50
Lidmaatschap vereist
Plaats Akersloot
Noord Hollands Kanaal bij Akersloot.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames

Zaterdag 25 augustus 2018 organiseren Sikkens HSV, HSV De Leede en de Wassenaarse HSV een gelote koppelwedstrijd aan het Noord Hollands Kanaal bij Akersloot voor haar leden.

Organisator(en) HSV De Leede, HSV Sikkens, Wassenaarse HSV