Kampioenschap van Teylingen

Kampioenschap van Teylingen is een witvis Kantwedstrijd voor inwoners van de gemeente Teylingen met een geldige VISpas 2019, leden van HSV 'De Leede' en leden van 'Sikkens hsv'. Aanmelden is verplicht.

De wedstrijd duurt van 7:00 - 11:00 uur.

Denkt u eraan dat:
- er geen rotzooi aan de kant achter mag blijven.
- u geen geluidsoverlast voor de omwonenden veroorzaakt.
- u zich afmeldt, 's-avonds voorafgaande aan de wedstrijd tot 22:00 uur, wanneer u verhindert bent i.v.m. het uitzetten van de baan.

De algemene E-mail adressen zijn:
info@hsvdeleede.nl
info@shv.nu

Het wedstrijdreglement is van toepassing.

Wij wensen u veel visplezier.

Datum (en tijd) Zondag 02-06-2019 05:55 uur t/m zaterdag 15-06-2019 12:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zaterdag 25-05-2019