Koppelwedstrijd oud-jeugdleden & (oud-)jeugdbegeleiders

Na het succes van de koppelwedstrijd tijdens de reünie van oud-jeugdleden en (oud-)jeugdbegeleiders 2023 kwam al snel de vraag of de wedstrijd in 2024 terugkeert, met als bijkomend verzoek dat de (oud-)jeugdbegeleiders zelf ook meevissen.

Wanneer?
Zondag 23 juni 2024

Voor wie?
  • Oud-jeugdleden van H.S.V. 'De Leede' (18 jaar en ouder)
  • Jeugdbegeleiders die actief waren of nog steeds actief zijn voor onze HSV

Wat?
Een koppelwedstrijd met aansluitend een gezellig samenzijn met heerlijke lunch. Je mag zelf je koppelmaat kiezen. Individueel inschrijven is ook mogelijk, in overleg met jou kiezen wij jouw koppelmaat. Wil je niet meevissen? Dan ben je van harte welkom bij de lunch.

TijdstippenActiviteit
  7:45 - 13:00 uur

Koppelwedstrijd oud-jeugdleden*
De Leidsche Vaart achter het Keukenhof te Lisse
(onder voorbehoud van wijziging)
13:30 - 15:30 uur
Lunch met aansluitend de prijsuitreiking

* Indien je niet in het bezit van een VISpas bent, kan jouw koppelmaat een meevistoestemming voor je aanvragen.

Aanmelden voor deelname
Om de organisatie in goede banen te leiden, dien je je aan te melden via dit formulier. We vragen een geringe bijdrage van 10 euro per persoon. De bijdrage betaal je direct bij aanmelding via iDeal. Hiervoor krijg je koffie/thee en lekkernij tijdens de koppelwedstrijd en een geheel verzorgde lunch.

Uiterlijk 17 juni ontvang je een e-mail met meer informatie. Graag tot ziens op zondag 23 juni.

De organisatie;

Folkert, Kevin, Koen, Youri en Peter