De Groote Sloot

Door H.S.V. “De Leede” ingebracht in de Federatieve Lijst van Viswateren van Sportvisserij MidWest Nederland.

Groote Sloot vanaf de Teylingerkade tot de Zijl, kad. bekend Warmond Sectie C nr. 723

In dit water mogen alle mensen vissen die in het bezit zijn van een (tijdelijke) VISpas / VBL van verenigingen die zijn aangesloten bij één van de hiervoor genoemde federaties.
Deze verenigingen zijn o.a. de Sikkense Hengelsportvereniging (Sassenheim), HSV De Arnoud (Noordwijkerhout), HSV De Sportvisser (Noordwijk), HSV Rijnsburg, HSV Vitoge (Nieuwkoop), de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV), HSV Haarlem maar NIET de Hengelaarsbond voor Leiden e.o. (deze bond is aangesloten bij Sportvisserij ZuidWest Nederland)!

Beschrijving viswater
Meer informatie over het vissen in De Groote Sloot vindt u in een aparte module.