Activiteitenprogramma jeugd bekend!

Zaterdag, 8 april 2023

Dit jaar bestaat Hengelsportvereniging ‘De Leede’ 75 jaar en natuurlijk organiseren wij ook in dit jubileumjaar weer diverse leuke en leerzame activiteiten voor onze jeugdleden.

Start jeugdVISseizoen 2023 aanstaande maandag
Als sportvissers weten we als geen ander hoe hinderlijk het is als het water en de oever vol met zwerfafval liggen. Die troep vervuilt niet alleen het milieu, maar het vergalt ook je visplezier. Daarom komen wij, de jeugdbegeleiders, op maandagmiddag 10 april in actie tijdens de Kaagschoonmaakactie. Help jij met ons mee om de oevers van de Kagerplassen schoon te maken? Heerlijk even een paar uurtjes de polder in op 2e Paasdag. We starten om 12:00 uur in het Park Groot Leerust te Warmond. Klik hier voor meer informatie.

Het volledige jaarprogramma
Alle activiteiten die wij dit jaar voor jullie organiseren, zijn opgenomen in het overzicht jeugdactiviteiten 2023. Wij adviseren je om dat overzicht uit te printen en boven je bed, in je kamer of ergens anders op te hangen. Zo mis je geen activiteit!

Jeugdvissen 2023
Na de praktijkles voor jeugdleden van 7 t/m 13 jaar op zaterdagochtend 13 mei organiseren we vier keer op vrijdagavond ‘jeugdvissen’. De bedoeling is dat de kinderen zelf gaan vissen en indien nodig hulp en aanwijzingen van de jeugdbegeleiders krijgen. Er wordt een puntenklassement bijgehouden voor de kinderen die alle avonden meedoen en zij maken kans op mooie hengelsportartikelen.

Aanmelden voor deelname aan activiteiten via de website
Van dit jaar is aanmelden voor deelname aan de diverse activiteiten alleen mogelijk door het invullen van de aanmeldformulieren op deze website. Deze formulieren vind je onder de link van de betreffende activiteiten in het jeugdgedeelte

Vissen is al vele jaren 'hot' onder de jeugd van Warmond e.o.                                Concurrentie uit onverwachte hoek tijdens het jeugdvissen