Clinic: Tips & Tricks Streetfishing van het succesvolle Konger Fishingteam

Zondag, 9 oktober 2016 (08:00)

Regio Teylingen

Hengelsportvereniging ‘De Leede’ en IYS Hengelsport organiseren een clinic streetfishing. Steeds vaker zie je, ook in de grote stad, vissers al struinend langs de waterkant met slechts een hengel, rugtasje en schepnet. Een snellere manier van roofvissen met andere technieken. Wil jij dat ook kunnen of meer leren? Kom dan op 9 oktober 2016 naar de clinic waar je van zeer succesvolle streetfishers tips en tricks leert om een visje te scoren. Eerst wat theorie op het droge en aansluitend oefenen aan de waterkant.

Aanmelden en kosten
Wij vragen een kleine bijdrage voor deelname. De kosten zijn voor leden van h.s.v. ‘De Leede’ €7,50 en voor niet-leden €12,50. Deelnemers tussen de 10 en 15 jaar kunnen zich inschrijven voor de clinic van 13.00 -17.00 uur. De deelnemers van 16 jaar en ouder voor de clinic van 8.00 – 12.00 uur. Je kunt je aanmelden op de website van www.hsvdeleede.nl. Je aanmelding is definitief, nadat wij je bijdrage hebben ontvangen. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Meld je dus snel aan!

Afmelden
Je kunt je tot 1 oktober gratis afmelden, via e-mail. Deelnemers die zich na 1 oktober afmelden krijgen hun geld pas terug, wanneer wij een vervanger hebben kunnen vinden.

Verzamelen
Wij verzamelen bij het Clubhuis van zwemvereniging ‘De Columbiaan’ op het terrein van de KTS in Voorhout waar het Konger Fishingteam een korte lezing geeft over Streetfishing. Aansluitend vertrek je met eigen vervoer naar de visplek*,waar het team klaarstaat met Tips en Tricks.

Je krijgt
Een onvergetelijke dag met een aandenken én Tips en Tricks van het Kongerteam. Dit team doet zeer verdienstelijk mee in de top van Streetfishing in Nederland.
Jij neemt mee:
oEen goed humeur
oJe VISpas 2016
oJe hengel met molen en geschikte lijn
oJe eigen gemotoriseerde vervoer.
oAls je jonger dan 16 jaar bent een ouder/verzorger, die voor het toezicht zorgt.
o(Regen)kleding wat past bij het weer.

Wij nemen mee:
oEen goed humeur
oKennis en kunde
oVoldoende instructeurs aan de waterkant.

Vragen:
Stel je technische vragen, bijvoorbeeld of je hengel/molen/vislijn geschikt zijn, aan de medewerkers van IYS Hengelsport en je vragen over deze clinic via e-mail aan voorzitter@hsvdeleede.nl.

Wij hebben er al heel veel zin in. Graag, tot dan!

*Oegstgeest of Katwijk, dat wordt later bekend gemaakt