Koppelwedstrijd junior-senior

Het jeugdvissen start dit seizoen op zondag 12 mei met een koppelwedstrijd junior-senior. Jong en ouder kan deze wedstrijd van elkaar leren. De perfecte voorbereiding voor de jeugdcompetitie bestaande uit vier wedstrijden.

Deelname staat open voor jeugd- en seniorleden met een familielid of vriend/kennis
Elk jeugdlid van onze vereniging mag zelf bepalen met wie hij/zij aan de wedstrijd deelneemt. Met je vader of je moeder, opa of oma, oom of tante, ander familielid of een kennis of vriend. De senior hoeft niet per se lid te zijn van onze vereniging. De senior moet wel 18 jaar of ouder zijn! Daarnaast kan natuurlijk ook een seniorlid van onze vereniging met een jeugdvisser met een leeftijd t/m 17 jaar aan de wedstrijd deelnemen. De junior en senior zitten naast elkaar met maximaal 2 meter tussenruimte. Samen proberen jullie zo veel mogelijk stuks en gewicht vis te vangen.

Wedstrijdreglement
De puntenverdeling is hetzelfde als bij de jeugdcompetitie. Voor meer wedstrijdinformatie verwijzen wij naar het wedstrijdreglement.

Zelf regelen: lokvoer en aas
In tegenstelling tot bij de wedstrijden van de jeugdcompetitie dienen alle deelnemers aan de koppelwedstrijd zelf voor voldoende lokvoer en aas te zorgen. Vergeet dit niet te regelen anders heb je op de wedstrijddag een probleem!

Wedstrijdlocatie
Verzamelplaats is zoals gebruikelijk om 8.00 uur op de Gemeentehaven te Warmond alwaar de loting zal plaatsvinden. Hierna vertrekken wij gezamenlijk naar wedstrijdlocatie.

Aanmelden verplicht: voor 5 mei aanstaande
Om alles in goede banen te kunnen leiden, is het noodzakelijk dat het aantal deelnemende koppels vooraf bekend is. Derhalve is aanmelden voor deze wedstrijd verplicht. Dit kan dit keer heel eenvoudig door het invullen van het aanmeldformulier.