Automatische Incasso

Ongeveer de helft van onze leden betaalt de contributie via automatische incasso. Daarmee hebben zij hun Vispas op tijd in huis, betalen minder contributie én kost het uw vereniging minder geld aan bankkosten.
Vanwege die hoge bankkosten worden de administratiekosten voor betaling per acceptgiro met ingang van de Vispas 2016 te verhogen naar €5,-.
Als u betaalt na de 1e herinnering betaalt u € 1,50 extra en na de 2e herinnering komt er € 2,50 bij.

Betaalt u uw contributie per acceptgiro, maar wilt u zonder bijkomende kosten uw Vispas 2016 op tijd in huis hebben? Vul dan het machtigingsformulier* in en stuur het vandaag nog op in een voldoende gefrankeerde enveloppe naar:
Ledenadministratie HSV 'De Leede'
Postbus 162,
3720 AD Bilthoven

Voor het doorgeven van een gewijzigd bankrekeningnummer kunt u het machtigingsformulier ook gebruiken.

* U kunt gebruik maken van het machtigingsformulier onderaan deze pagina, of het formulier dat u reeds eerder heeft ontvangen.