Sportvisserij

Hieronder ziet u een aantal links die voor u als sportvisser en lid van onze vereniging interessant kunnen zijn:

Sikkens Hengelsport Vereniging
De buurvereniging uit Sassenheim waarmee onze vereniging wedstrijden als het Kampioenschap van Teylingen en de Teylinger Najaarscompetitie organiseert.

www.sportvisserijnederland.nl
Alles over de landelijke organisatie Sportvisserij Nederland die als doel heeft het scheppen van optimale mogelijkheden voor de uitoefening van de sportvisserij in Nederland.

www.sportvisserijmidwestnederland.nl
De hengelsportfederatie waarbij onze hengelsportvereniging is aangesloten.

Bestel uw vispas online.

www.visplanner.nl
U wilt vissen in een bepaald water, maar u weet niet welke vispas u daarvoor nodig heeft? Of u heeft een specifieke Vispas, en u wilt precies weten in welk water u mag vissen? De visplanner geeft u het juiste antwoord! Op de visplanner zijn alle Lijsten van Viswater voor u in kaart gebracht. Plan uw visdag met www.visplanner.nl

www.stekkie.nl
De Community voor de jonge vissertjes onder ons!

www.totalfishing.nl
Het laatste nieuws op hengelsportgebied.

www.visserslatijn.nl
De naam zegt het al, het beruchte visserslatijn.

www.matchfishing.nl
Doel van deze site is om de hengelsport en speciaal het wedstrijdvissen in Nederland te promoten.

www.hengelsport.com
Alles over de hengelsport. De digitale visstek.