Het laatste verenigingsnieuws

Winterwedstrijd 6 is weer voor Ed

publicatiedatum: Maandag, 27 januari 2020

Hij flikt het weer. Na wedstrijden 1, 2, en 3 weet Ed ook wedstrijd 6 op zijn naam te schrijven. Wel een nipte overwinning op zijn meissie die slechts 25gram achter bleef. Knappe 2de plek voor Jet dus. Verder en iets wat tegenvallende vangst daar de helft van de aanwezige vissers helemaal geen vis wisten aan te bieden. Wat dat betreft gauw vergeten dus. Tot over 14 dagen.

Fred Meeuwenoord wint de 5de wintercompetitie wedstrijd

publicatiedatum: Dinsdag, 14 januari 2020

Onder erbarmelijke omstandigheden wist na W4 Fred ook W5 naar zich toe te trekken. In een oplopende windkracht van 4 naar >6 en bakken regen ging het om die paar vissen die langs zwommen te verleiden tot een aanbeet. Sommige doen dat zeer gefocusseerd andere strekken de benen en komen terug waarbij de vis zich zelf al gehaakt heeft. Soms komt het aan op kunde en soms moet je gewoon geluk hebben. In de tussen staat Ed nog steeds bovenaan en is de spanning op de eind zege weer terug.

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering en Nieuwjaarsborrel

publicatiedatum: Zondag, 12 januari 2020

Het bestuur van Hengelsportvereniging De Leede nodigt haar leden van harte uit voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering en aansluitend de Nieuwjaarsborrel op dinsdag 21 januari 2020 aanvang 19.30 uur in het Clubhuis van zwemvereniging De Columbiaan, Leidsevaart 4 2215RE Voorhout. Tussen beide activiteiten hebben wij een gast die komt vertellen over het Waterschap.

E-mailadres

Welkom

Wij heten u van harte welkom op de website van Hengelsportvereniging “De Leede” uit Warmond.

Wilt u lid worden? Klik dan op onderstaand plaatje:

Wilt u weten waar u met uw VISpas mag vissen? Houd uw VISpas bij de hand, klik op onderstaand plaatje. Download voor onderweg de app op uw smartphone:

MeeVIStoestemming
De Meevistoestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een landelijk ingebracht water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. Als lid van een aangesloten hengelsportvereniging (VISpashouder) kun je dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij! Meer informatie .......

Hengelsportvereniging 'De Leede'
Onze vereniging is opgericht op 15 september 1948 en vanaf 2008 aangesloten bij Sportvisserij Nederland en de federatie Sportvisserij MidWest Nederland.

Van oudsher organiseren wij diverse competities. Eerst voornamelijk vanuit bootjes op onze prachtige wateren in Warmond en omgeving. Tegenwoordig meer vanaf de kant. Voor onze jeugdleden is er een uitgebreid jaarprogramma met uiteenlopende activiteiten.

Mist u iets? Of wilt u meedoen met één van onze activiteiten? Stuur dan een e-mail naar info@hsvdeleede.nl. Eén van onze vrijwilligers neemt dan spoedig contact met u op. Graag, tot dan!-> Meer informatie