Het laatste verenigingsnieuws

Jeugdviswedstrijd 25 mei

publicatiedatum: Zondag, 20 mei 2018

Meld je aan voor de jeugdviswedstrijd........

Praktijkles vaste hengel

publicatiedatum: Donderdag, 10 mei 2018

Je hoeft niets mee te nemen. De jeugdcommissie zorgt voor materiaal en voer/aas.

Uitnodiging JubileumUitje h.s.v. 'De Leede'

publicatiedatum: Donderdag, 19 april 2018

Geacht lid, Hengelsportvereniging ‘De Leede’ is officieel opgericht op 15 september 1948, dat is de reden om in 2018 ons 70-jarig bestaan te vieren. Graag nodigen wij je uit om daarbij te zijn.

E-mailadres

Welkom

Wij heten u van harte welkom op de website van Hengelsportvereniging “De Leede” uit Warmond.

Wilt u lid worden? Klik dan op onderstaand plaatje:

Wilt u weten waar u met uw VISpas mag vissen? Houd uw VISpas bij de hand, klik op onderstaand plaatje. Download voor onderweg de app op uw smartphone:

MeeVIStoestemming
De Meevistoestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een landelijk ingebracht water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. Als lid van een aangesloten hengelsportvereniging (VISpashouder) kun je dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij! Meer informatie .......

Hengelsportvereniging 'De Leede'
Onze vereniging is opgericht op 15 september 1948 en vanaf 2008 aangesloten bij Sportvisserij Nederland en de federatie Sportvisserij MidWest Nederland.

Van oudsher organiseren wij diverse competities. Eerst voornamelijk vanuit bootjes op onze prachtige wateren in Warmond en omgeving. Tegenwoordig meer vanaf de kant. Voor onze jeugdleden is er een uitgebreid jaarprogramma met uiteenlopende activiteiten.

Mist u iets? Of wilt u meedoen met één van onze activiteiten? Stuur dan een e-mail naar info@hsvdeleede.nl. Eén van onze vrijwilligers neemt dan spoedig contact met u op. Graag, tot dan!-> Meer informatie