Het laatste verenigingsnieuws

Podiumplek voor Jet Rolfes @Open Nationaal Kampioenschap Dobber voor dames

publicatiedatum: Dinsdag, 22 september 2020

Zaterdag 5 september werd het Open Nationaal Kampioenschap Dobber voor de categorieën Heren en Dames vervist. En dat leverde twee nationaal kampioenen op voor Sportvisserij MidWest Nederland. En zelfs twee 2de plaatsen. En één daarvan was voor Jet Rolfes van hsv De Leede. Wij hebben meteen Jet in de bloemen gezet en haar hartelijk gefeliciteerd met haar 2e plek. Een top prestatie. Hieronder het verslag van Jet:

Gelote koppelwedstrijd met Sikkens HSV en Wassenaarse HSV

publicatiedatum: Zondag, 2 augustus 2020

Hengelsport Vereniging :de Leede" in samenwerking met de Wassenaarse HSV en de Sikkens Hengelsport Vereniging een gelote koppelwedstrijd. Zaterdag 22 augustus organiseren hsv De Leede, SHV en de WHSV een gelote koppelwedstrijd aan het Noord Hollandskanaal bij Akersloot.. De opzet is dat je aan een vissers van een andere vereniging wordt gekoppeld

Wedstrijd #9 is nu weer gewonnnen door Fred Meeuwenoord

publicatiedatum: Zondag, 8 maart 2020

Wanneer je jarig bent krijg je een kadootje. Of het zo werkt weten we uiteraard niet, maar winnen met ruim 7kg is natuurlijk een prachtig geschenk.

E-mailadres

Welkom

Wij heten u van harte welkom op de website van Hengelsportvereniging “De Leede” uit Warmond.

Wilt u lid worden? Klik dan op onderstaand plaatje:

Wilt u weten waar u met uw VISpas mag vissen? Houd uw VISpas bij de hand, klik op onderstaand plaatje. Download voor onderweg de app op uw smartphone:

MeeVIStoestemming
De Meevistoestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een landelijk ingebracht water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. Als lid van een aangesloten hengelsportvereniging (VISpashouder) kun je dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij! Meer informatie .......

Hengelsportvereniging 'De Leede'
Onze vereniging is opgericht op 15 september 1948 en vanaf 2008 aangesloten bij Sportvisserij Nederland en de federatie Sportvisserij MidWest Nederland.

Van oudsher organiseren wij diverse competities. Eerst voornamelijk vanuit bootjes op onze prachtige wateren in Warmond en omgeving. Tegenwoordig meer vanaf de kant. Voor onze jeugdleden is er een uitgebreid jaarprogramma met uiteenlopende activiteiten.

Mist u iets? Of wilt u meedoen met één van onze activiteiten? Stuur dan een e-mail naar info@hsvdeleede.nl. Eén van onze vrijwilligers neemt dan spoedig contact met u op. Graag, tot dan!-> Meer informatie