De Dinsdagse Wetering

Door H.S.V. “De Leede” ingebracht in de Federatieve Lijst van Viswateren van Sportvisserij MidWest Nederland.

Dindagse Wetering, de volgende gedeelten:
- Het gedeelte van de Korenmolenbrug tot de grens met Voorhout met uitzondering van het deel tussen de Korenmolenbrug en de Ringsloot, kadastraal bekend Sassenheim sectie B nrs. 1447 en 1521 en Warmond sectie B nrs. 2938 en sectie E nr. 557;
- Het gedeelte langs rijksweg A44 in Sassenheim (inclusief het looprecht), kadastraal bekend Sassenheim sectie B nr. 1490.

In dit water mogen alle mensen vissen die in het bezit zijn van een (tijdelijke) VISpas / VBL van verenigingen die zijn aangesloten bij één van de hiervoor genoemde federaties.
Deze verenigingen zijn o.a. de Sikkense Hengelsportvereniging (Sassenheim), HSV De Arnoud (Noordwijkerhout), HSV De Sportvisser (Noordwijk), HSV Rijnsburg, HSV Vitoge (Nieuwkoop), de Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV), HSV Haarlem maar NIET de Hengelaarsbond voor Leiden e.o. (deze bond is aangesloten bij Sportvisserij ZuidWest Nederland)!