Buurtvereniging Haaswijk en jeugdcommissie HSV "De Leede" werken samen

Maandag, 22 september 2014

Zondagochtend de 21e september was het zover; de eerste viswedstrijd die door de buurtvereniging Haaswijk en de Morsebel is georganiseerd. Met hulp van enkele ervaren sportvissers van hengelsportvereniging De Leede uit Warmond wierpen een 10 tal ouder - kind koppels hun hengel in de Haarlemmertrekvaart uit. Ondanks de volgens kenners ongunstige noordenwind werden na een ruim uur vissen in totaal het aanzienlijke aantal van 53 vissen geteld. Daarbij waren zoon Jake Mieremet en vader Hans het meest effectief en konden met de eer strijken. Zat hun geheim in het zelf gemaakte lokvoer?