Britt de Zwart jeugdkampioen roofvis 2014

Woensdag, 8 oktober 2014

Zondag 5 oktober jongstleden werd het jaarlijkse Jeugdkampioenschap roofvis in de Havens van KWV De Kaag vervist. Het werd wederom een spannende wedstrijd met mooie vangsten....

De overwinning ging naar Britt de Zwart. Zij ving 174 cm aan baars en mag zich hierdoor een jaar lang 'jeugdkampioen roofvis' noemen.
Haar naaste concurrent Jelle Sikking ving inclusief de grootste vis van de dag ( een snoek van 72 cm ) een totale lengte van 102 cm.
Donny Bekooij ving een prachtige snoekbaars van 68 cm. Joost Blonk ving 58 cm aan baars.
Demi Kerkvliet bleef steken op 34 cm aan baars en Tess de Zwart ving geen roofvis maar een grote voorn.

De oudste leeftijdscategorie werd gewonnen door Iris Rolfes met 90 cm aan baars.

Donny met snoekbaars.                                                                De snoek van Jelle.