wintercompetitie weer van start

Maandag, 24 november 2014

zondag 7 december weer de 1e wedstrijd van de wintercompetitie. let op;! de verzameltijden en -plaats kunnen wijzigen. Als je je tijdig aanmeldt wordt je hierover per mail geïnformeerd.

Deze wintercompetitie bestaat uit 10 wedstrijden waarvan er 2 minste afvallen. Tevens is er binnen deze competitie ook onze
jaarlijks terugkerende kerstwedstrijd. Men hoeft niet perse met de wintercompetitie mee te doen om hieraan te kunnen deelnemen.
Iedereen die lid is van onze vereniging kan eraan meedoen. Men dient zich dan wel minimaal 1 dag van te voren aan te melden.
de kosten voor losse deelname zijn 2 euro.