De Kaagweek viswedstrijd voor de jeugd

Zondag, 21 juni 2015

Zaterdagmiddag 27 juni 2015..........

Kaagweek viswedstrijd voor de jeugd
7 t/m 13 jaar en 14 t/m 17 jaar

De Kaagweek viswedstrijd wordt al jaren georganiseerd in samenwerking met Hengelsportvereniging “De Leede”. Om te kunnen deelnemen aan de viswedstrijd hoef je niet per se jeugdlid van “De Leede” te zijn. Niet-visclubleden krijgen gratis een speciale dagvergunning om zo als dagdeelnemer mee te kunnen vissen! Als klap op de vuurpijl zorgt HSV “De Leede” voor het benodigde aas en lokvoer voor alle deelnemers. Vergeet natuurlijk niet de benodigde bakjes voor het aas en een (lokvoer)emmer mee te nemen.

Gebruik van een leefnet om de gevangen vis in te bewaren is verplicht omdat er wordt gevist op zowel aantal stuks als op gewicht van de vis. Voor meer info zie www.hsvdeleede.nl . Alleen voor de dagdeelnemers in de leeftijdscategorie 7 t/m 13 jaar wordt hierop een uitzondering gemaakt. Zij vissen op lengte van de gevangen vis.

Inschrijven: Deelnemen is alleen mogelijk na te zijn aangemeld via emailadres jeugd@hsvdeleede.nl .Omdat we dit jaar een stukje moeten varen, mits de omstandigheden het toelaten, willen we graag weten hoeveel vissers er meegaan. Dit in verband met het uitzetten van de visplaatsen en het aantal boten. Er zal gevist worden op witvis. Deelname aan de wedstrijd is gratis!

Verzameltijd: 16.00 uur in Park Groot Leerrust

Aanvangstijd vissen: 17.00 uur

Eindtijd vissen: 19.00 uur

* De prijsuitreiking die om circa 20.00 uur aanvangt, gaat in Park Groot Leerrust plaatsvinden.

*Ook dit jaar wint iedere deelnemer ondanks dat hij/zij wellicht niks vangt een leuke hengelsportprijs!