Jeugdvisdag Valkenburg zaterdag 23 juni 2018

Donderdag, 24 mei 2018

De verenigingen rond Valkenburg slaan hun handen ineen en organiseren samen een gave jeugdVISdag.

Tijdens de VISdag kunnen kinderen in een boot op roofvis vissen, tips krijgen over zeevissen, goed leren vissen op karper of een mooie voorn of brasem vangen.

De jeugd die lid is HSV Brittenburgh, HSV Rijsnburg, HSV De Leede, HSV De Sportvisser, HSV De Arnoud, Visserijvereniging Nieuwkoop en Noorden en HSV Wilnis kunnen aan deze dag meedoen.

Kinderen die een keer willen vissen en in Katwijk, Teylingen, Oegstgeest, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout, Nieuwskoop, Noorden en Wilnis wonen zijn ook van harte welkom!

Deelname is gratis, materialen zijn aanwezig en ook voor iets te eten en drinken wordt gezorgd.
Aanmelden kan tot 10 juni door een email met jouw persoonsgegevens te sturen naar jeugd@hsvdeleede.nl