Jeugdviswedstrijd 6 juli

Maandag, 18 juni 2018

Meld je aan voor de jeugdviswedstrijd.......

De jeugdafdeling van Hengelsportvereniging ‘’De Leede’’ organiseert vijf keer een losse viswedstrijd voor de jeugd. Dit staat gepland op vrijdagavond 25 mei, 1 juni, 8 juni, 15 juni en 6 juli Verzamelen om 18.00 uur op de Gemeentehaven in Warmond. Er wordt iedere keer een mooie locatie gekozen in de wateren van de gemeente Teylingen of Oegstgeest. We vissen op witvis van 19.00 tot 21.00 uur. De jeugd wordt onderverdeeld in leeftijdscategorie 7 t/m 13 jaar en 14 t/m 17 jaar. Er zijn leuke prijzen te winnen in de vorm van hengelsportartikelen. Wat deze wedstrijden aantrekkelijk maakt is dat hulp en aanwijzingen worden geboden door de jeugdbegeleiders. Degenen die nog niet zo lang vissen kunnen een vaste hengel en/of leefnet in bruikleen krijgen. Voor aas en lokvoer wordt gezorgd en deelname is gratis. Deelnemen is alleen mogelijk na te zijn aangemeld via emailadres jeugd@hsvdeleede.nl .Je hoeft niet per se lid te zijn van ‘’De leede’’. Niet-visclubleden krijgen gratis een speciale dagvergunning om mee te kunnen vissen. Voor meer informatie zie deze website afdeling jeugd.