Koppelwedstrijd junior-senior zondag 22 september

Maandag, 26 augustus 2019

Wees er snel bij.........

Zondag 22 september a.s. is het weer zover. Dan organiseert HSV ‘De Leede’ de traditionele koppelwedstrijd junior-senior. Deze fanatieke onderlinge strijd tussen de koppels is inmiddels uitgegroeid tot één van de populairste activiteiten van de vereniging. Het is de bedoeling dat een jeugdlid van de vereniging deelneemt met iemand die ouder is dan 22 jaar. De senior hoeft niet lid te zijn van de vereniging

De junior en senior zitten naast elkaar en proberen samen zo veel mogelijk stuks en gewicht te vangen. Prachtig om mee te maken en te zien hoe de junior al vaak in spanning klaar zit achter de hengel, terwijl de geroutineerde senior nog vaak van alles aan het voorbereiden is voordat het startsignaal gegeven wordt.

Na de wedstrijd met vaak hilarische momenten zal onder het genot van een hapje en drankje de prijsuitreiking plaatsvinden. Elke deelnemer/koppel mag een leuk hengelsportartikel van de goed gevulde prijzentafel kiezen.

Deelname is gratis. Wil je ook meedoen aan deze oh zo gezellige wedstrijd meld je dan aan via het aanmeldformulier op jeugd/koppelwedstrijd-junior-senior/. Wees er op tijd bij, want er is maar plaats voor een beperkt aantal koppels