Uitnodiging Algemene Ledenvergadering en Nieuwjaarsborrel

Zondag, 12 januari 2020

Het bestuur van Hengelsportvereniging De Leede nodigt haar leden van harte uit voor het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering en aansluitend de Nieuwjaarsborrel op dinsdag 21 januari 2020 aanvang 19.30 uur in het Clubhuis van zwemvereniging De Columbiaan, Leidsevaart 4 2215RE Voorhout. Tussen beide activiteiten hebben wij een gast die komt vertellen over het Waterschap.

De agenda staat vanaf 13 januari 2020 op onze website. Het jaarverslag kunt u bij mij via e-mail opvragen. Voorafgaand aan de vergadering liggen de financiƫle stukken ter inzage.

Om er zeker van te zijn dat wij voldoende vergaderstukken, hapjes, drankjes en stoelen in huis hebben ontvangen wij graag uw aanmelding. Neem uw VISpas 2020 mee als bewijs van uw lidmaatschap. Alvast bedankt!

Graag, tot dan!

Hartelijke groet,