Fred Meeuwenoord wint Winterwedstrijd 8

Maandag, 21 februari 2022

Weer hondenweer, wat dat betreft geen geluk voor de vissers van de Wintercompetitie. Misschien toch maar de najaar-storm competitie gaan noemen.

Maar 9 diehards waren toch weer samen gekomen om deze 8ste wedstrijd te vervissen.
Lokatie was deze reis het NHK waarbij de baancommissie in overleg zich enige vrijheidsgraden voor wat betreft het parcours hadden aangemeten.
Iets opgeschoven en daarmee om daarmee wat wind weg te kunnen nemen door achterliggende gebouwen ...............tenminste, wanneer de weermannen de wind juist voorspellen.
We rekende op ZW maar kregen een W en soms zelf NW voor de kiezen.
Gelukkig is alles heel gebleven maar waren de vangsten niet om over naar huis te schrijven.
Einde van de streep drie nullen en een winnaar die toch nog 4 kilo uit het woelige water wist te slepen.
Buiten vakkundigheid toch ook wel een beetje loting toch?
Hulde voor de winnaar en respect voor de overige deelnemers.