Peter Dekker wint de 6de ronde in de wintercompetitie

Maandag, 23 januari 2023

Aan het prachtige water van de Amstel en onder droge omstandigheden de 6de wedstrijd gevist.

In tegenstelling tot wedstrijd #4 nu wel met mooie vangsten, al waren de verschillen best groot. Ging wedstrijd #5 vooral om aantallen voorn en bliek, ging het vandaag om heuse brasems. Peter Dekker wist met ruim 7kg deze wedstijd op zijn naam te schrijven en daarmee terug te keren in de top 3 van het winterklassement. Helaas vandaag toch ook 2 nullen ook al zaten deze twee deelnemers op een meer kansrijk deel van het wedstrijdparcours. Het blijft een kwestie van de juiste afstand kiezen en zeker in deze tijd van het jaar het diepere gedeelte van de Amstel op te zoeken. Meten is weten blijft het devies. Op naar wedstrijd 7 met hopelijk hetzelfde heerlijke winterweer.