Peter Dekker wint de 8ste wedstrijd in de wintercompetitie 2022/23

Maandag, 20 februari 2023

Richting het einde van deze gezellige wintercompetitie is de strijd om het ere podium nog altijd in volle gang. Deze keer was het "gevecht" voor het hoogste vangstgewicht aan het NoordHollandskanaal.

Niet heel vreemd dat de kop/staart plaatsen het hier boven verwachting deden. Met de aanhoudende hoge temperaturen raken de brasems langzaam in paai-stand en zijn de eerst exemplaren met paaipukkels gesignaleerd. In een ietwat vreemd verlopen wedstrijd wist Peter in het laatste uur de omkeer te maken. Na een zeer zwakke start (de vis wilde (nog) niet) een heel sterke finish waarin iedere worp een mooie vis opleverde. Terug dus naar plek drie. Het zal er de laatste twee wedstrijden dus om hangen wie uiteindelijk op Goud, Zilver en Brons eindigen. Winnaars gefeliciteerd als ook onze jarige Ties.