Ron van Dam wint de 9de Wintercompetitie Wedstrijd

Maandag, 6 maart 2023

Onder bijna perfecte omstandigheden tegen een kakstrakwateroppervlak wist Ron deze voor laatste wedstrijd met ruime overmacht op zijn naam te zetten.

De vis was overigens iets minder enthousiast over de omstandigheden waar de overige deelnemers vooral last van hadden. Toch vooral weer te koud geweest en daarnaast lijkt dat veel vis naar lager gelegen slootjes in het achterland zijn gespoeld en niet meer terug in de vaart kunnen komen. Het zijn immers geen zalmen.
Zeer benieuwd of dit nog hersteld met aanvoer vanuit het Noordzee- en Noordhollandskanaal.
Ron gefeliciteerd en hiermee terug in de top 3.