Wil jij ons in 10 minuten helpen?

Maandag, 11 december 2023

Als bestuur van H.S.V. 'De Leede' zijn wij altijd benieuwd naar de mening van onze leden over diverse onderwerpen die onze mooie vereniging aangaan. Deel jij jouw mening ook met ons?

Denk aan essentiële onderwerpen als de kwaliteit van het viswater, de vangsten, de beschikbare visstekken, de sfeer tijdens de activiteiten, de website, de vrijwilligers en nog veel meer. Om daarover de meningen van onze leden te verzamelen, hebben we in samenwerking met Sportvisserij Nederland en de federatie een online vragenlijst ontwikkeld. Met behulp van de resultaten gaan wij ons best doen om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en uitdagingen van onze leden.

We stellen het enorm op prijs als jij de enquête invult. Jouw mening is van groot belang om onze club nog mooier en beter te maken. Dus doe mee!
Via deze link kun je de enquête invullen, dit duurt 5 tot 10 minuten. Onder alle inzendingen verloten we 10 goodiebags met diverse loodvervangers en de drinkfles 75 jaar H.S.V. 'De Leede'.

Ben je jonger dan 16 jaar en heb je de uitnodiging voor de enquête ontvangen, vraag dan eerst toestemming aan je ouders/verzorgers om de vragenlijst in te vullen of vul deze samen in.

We gaan vertrouwelijk om met jouw (ingevulde) gegevens conform de wet AVG. Klik hier om naar MijnSportvisserij te gaan en je persoonlijke gegevens, zoals je adres, te wijzigen.

Heb je naar aanleiding van de ledenenquête vragen? Mail die dan naar info@hsvdeleede.nl.

Hartelijk dank en warme groet,

Bestuur H.S.V. 'De Leede'

P.S. Werkt de link niet. Kopieer dan onderstaande regel in je internetbrowser.