Resultaat ledenenquête

Maandag, 1 januari 2024

We beginnen het nieuwe jaar met goed nieuws! Het ledenonderzoek heeft tot nu toe mooie resultaten opgeleverd.

141 leden hebben de enquêtevragen over onze vereniging en de activiteiten beantwoord. Daarnaast gaven zij hun wensen en suggesties aan ons door. Zeer waardevolle informatie waarmee wij proberen in te spelen op de wensen van onze leden.

Mooie bijvangst is dat 19 leden aangeven als vrijwilliger te willen helpen bij het organiseren van activiteiten, de jeugd leren vissen, het onderhouden van visstekken of het vissen met bewoners van zorginstellingen. Binnenkort gaan wij kennis met deze leden maken.

Komende maand gaan wij de uitkomsten van de ledenenquête uitgebreid analyseren en met jou delen. Heb jij de online vragenlijst nog niet ingevuld? Doe dat dan graag alsnog. Hartelijk dank voor je medewerking!

Wij wensen jou een gelukkig 2024 in goede gezondheid met mooie visavonturen en vangsten. Graag tot ziens aan en op het water!

Bestuur en commissies van H.S.V. 'De Leede'