Ruud Vos Winterkampioen 2023-2024

Maandag, 25 maart 2024

Na winst van de eerste twee wedstrijden leek het een gelopen zaak. Maar de wedstrijden 3 t/m 8 verliepen behoorlijk anders en lag feitelijk de hele competitie weer open. Maar Ruud zou Ruud niet zijn wanneer hij niet nog even een eindsprintje zou trekken. Hij staat immers bekend om zijn reputatie als tweede helft visser. Alles het laatste uurtje gevangen, is zijn gevleugelde uitspraak. Nu wist hij ook de voorlaatste wedstrijd op zijn naam te schrijven en was het voor hem zaak om slechts 1 punt op de leider van deze competitie in te lopen. Dat is dus gelukt. Gefeliciteerd.