clubkampioenschap 2013

Maandag, 24 juni 2013

Waar blijven de aanmeldingen??? Aanmelden voor 5 juli a.s.voor het clubkampioenschap 2013.

Zondag 7 juli zal ons clubkampioenschap plaatsvinden. U dient zich hiervoor wel aan te melden voor 5 juli. Het hangt van het aantal deelnemers af welke locatie we gaan vissen. Afhankelijk van de weersomstandigheden wordt er op de dag gekozen voor de stek waar we gaan vissen. Er zijn 3 keuzes. 1. De Leede vanaf het land van Van Dijk  2.De leede Links van de nieuwe Brug 3. Het stiltegebied van Koudenhoorn. Deze volgorde is ook de volgorde van de keuze van het water ivm met bereikbaarheid. Er wordt verzamelt zoals gewoonlijk op de gemeentehaven om 5.45 uur.

Inschrijving is verplicht(klikken)

De wedstrijdcommissie.