Start lotenverkoop Grote Clubactie

Zondag, 7 september 2014

Ook dit jaar doet onze vereniging weer mee aan de Grote Clubactie, een landelijke loterij waarmee een club veel geld kan verdienen. Want van de lotprijs ad € 3,00 gaat 80% naar de clubkas. Met dit verdiende geld kan een club extra activiteiten voor haar leden organiseren, zo ook onze vereniging! Dus zet ‘m op en verkoop veel loten want dit betekent veel geld voor onze club maar ook een beloning voor jullie zelf!

Ook dit jaar organiseert de Grote Clubactie een verkoopwedstrijd voor de jeugdige lotenverkopers. Doe mee en maak kans op een Apple iPad of een van de andere mooie prijzen zoals entreekaarten voor Duinrell, Slagharen of bobbejaanland. Kijk op www.clubactie.nl. Nieuw is dit jaar dat sponsor en partner van de Grote Clubactie www.horloge.com een prijzenpakket beschikbaar heeft gesteld voor de verkoper die de meeste loten weet te verkopen. Wij wensen jullie veel succes met verkopen.