Informatie

Het succes van de jeugdVISdagen van Sportvisserij MidWest Nederland krijgt ook dit jaar een vervolg. Zondag 31 augustus 2014 is dé dag waarop de jeugdVISdag van Sportvisserij MidWest Nederland plaatsvindt.

Wie van jongs af aan vist heeft vast wel eens gedroomd over een megasnoek of gigantische karper. Hoe je die moet vangen lees je wel in visboeken en visbladen, maar wie vertelt je 1 op 1 de fijne kneepjes van onze hobby? Juist daar is de jeugdVISdag van Sportvisserij Midwest Nederland op ingericht.
Deelname aan onze jeugdVISdag 2014 staat open voor jeugdleden van 8 t/m 17 jaar van aangesloten verenigingen van alle regio’s van Sportvisserij MidWest Nederland. Noteer de datum 31 augustus 2014 alvast in je agenda. En voor onze bestuurs- en commissieleden van onze verenigingen, neem de jeugdVISdag graag op in uw activiteitenkalender 2014.

Omdat beelden vaak meer zeggen dan duizend woorden: klik hier voor de filmpjes van de jeugdVISdagen 2012 en 2013.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportvisserij MidWest Nederland, de organisatie waar onze vereniging lid van is, organiseerde op zondag 2 september 2012 een spectaculaire jeugdVISdag voor jeugdleden van 8 t/m 17 jaar. Ook onze vereniging was vertegenwoordigd. 18 jeugdleden en 5 begeleiders hebben zich enorm vermaakt. Een impressie van deze supertoffe dag vind je HIER.