Kerstwedstrijd 2017 gewonnen door Ed Rolfes

Maandag, 18 december 2017

Na een spannende strijd wist Ed Rolfes in het laatste kwartier deze wedstrijd naar zich toe te keren. Met ruime afstand op nummer 2 een klinkende overwinning. Alle gekheid op een stokje, een zeer moeilijke wedstrijd op een onmogelijk parcours (zie volledige verslag). Met slechts 4 voorntjes in totaal niet de wedstrijd waar je met veel vis-plezier op terugkijkt. Wel weer super gezellig met de nodige snoeperijen tijdens en na de wedstrijd. Ook wat waard. Felicitaties aan Ed die hiermee tevens de koppositie in de wintercompetitie inneemt. Jacques Slats is daarin 2de en Jet Rolfes 3de.