Fred Meeuwenoord opnieuw Kampioen van Teylingen

Zondag, 2 juni 2019

Na een spannende wedstrijd in het Noord-Hollandse is Fred Meeuwenoord opnieuw kampioen van Teylingen geworden.

Deze editie niet op Vaderdag en ook niet op zaterdag, maar zondag 2 juni.
Met 13 deelnemers uit de gemeente Teylingen richting Noord-Holland getogen om aldaar ons visje te vangen.
Er kwamen behoorlijke vangstberichten uit dit gebied waarmee de wedstrijdcommissie de waterkeuze al snel had gemaakt. Loting van de steknummers verliep ordentelijk (zoals altijd) en waren het deze reis de heren Jonker (kop) en Slats (staart) die de beste papieren hadden.
Er was echter een visser die daar anders over dacht omdat hij zijn geluksnummer had getrokken (11).
Iedereen een uur om op te bouwen waarmee vooral de vaste stok als favoriet was bestempeld.
Wel bijna allemaal een pickertje als back-up want je weet het maar nooit.
Voor het uitgebreider verslag, zie wedstrijdverslagen 2019.