Ontmoetingswedstrijd "de Leede", de Sikkens en Wassenaarse HSV 2019

Zondag, 25 augustus 2019

Op 24 augustus is de inmiddels traditionele gelote koppelwedstrijd met de drie genoemde verenigingen gevist aan het NoordHollandsKanaal. Redelijke vangsten met toch ook weer opmerkelijke verschillende tussen de verschillende stekken. Geen "de Leede" winnaar echter wel een heel verdienstelijke 2de plaats in het A-Vak voor Jet Rolfes die samen met haar WHSV maatje Hans Rijsbergen. Ook Jacques viel nog in de prijzen en wist samen met zijn WHSV maatje Leo Diemel de 4de stek in het B-Vak wist te veroveren. Overall winnaars werden Fred Meeuwenoord met Willem van Duijn (Dagwinaars) en Joop Jonker met Bram Zwanenburg (Vakwinnaars). De volledige uitslag volgt later deze week.