Bootviswedstrijd junior-senior 6 oktober 2019

Donderdag, 19 september 2019

Er zijn nog boten beschikbaar.

Tijdens de Bootviswedstrijd junior-senior wordt gevist vanuit een roeiboot. Het gaat hetzelfde als een koppelwedstrijd vanaf de kant alleen ben je nu vrij om een plek te zoeken. We hebben stalen roeiboten gereserveerd bij Hoogerwerf botenverhuur in Nieuwkoop. We vissen dan op de Nieuwkoopse plassen of in één van de slootjes. Hoe leuk is dat? Dit alles gaat gebeuren op zondag 6 oktober. De bedoeling is dat we verzamelen om 8.00 uur en dan om ongeveer 9.00 uur vissen tot een uurtje of twaalf gevolgd door de prijsuitreiking onder het genot van een hapje en drankje in het restaurantje op locatie. Om een beeld te krijgen hoeveel boten er nodig zijn willen we graag z.s.m. weten wie er mee willen doen aan deze onvergetelijke dag. Dit doe je door een mail te sturen naar jeugd@hsvdeleede.nl.