Prijsuitreiking 2017 + Nieuwjaarsreceptie

Zondag, 14 januari 2018

Nieuwjaarsreceptie HSV “de Leede” werd in een klein gezelschap met actieve leden gevierd. Omdat onze vaste locatie in Voorhout niet beschikbaar was, zijn we uitgeweken naar een lokaaltje in Sassenheim. Prima plek voor zo een ontmoeting waarin ook de prijsuitreikingen van het afgelopen jaar werd gedaan. Het lokaal was vanaf 19:00 uur open en het overgrote deel was dan ook kort nadat tijdstip present. Koffie met een lekkernij en natuurlijk de allerbeste wensen, vangsten, gezondheid en geluk, welke van vele kanten werden uitgewissel. Het programma bestond uit: Mededelingen, Prijsuitreiking en een Quiz. Om de vreugde nog enige extra luister bij te zetten werd een van onze leden ook nog even apart in het zonnetjes gezet. Een bijzonder manier on je verjaardag te vieren toch?